eqa

snow

Followers

Wednesday, January 16, 2013

SUSHI YES CORNER KUALA TERENGGANU


Assalamualaikum..



Bila exam dah habis, masing-masing sibuk nak celebrate dengan g makan-makan… mulanya nak g makan dekat-dekat je, mana-mana kedai yang tak pernak pergi sebelum ni… kalau boleh semua kedai nak pergi…. Mana yang sedap boleh pergi lagi kan… mana yang tak sedap tambah lagi yang mahal-mahal memang tak masuk dah la…..

Hari ni baru berkesempatan untuk tulis pasal restoren sushi ni. Mesti ramai yang biasa makan sushi, buat sushi sendiri… betul tak?? Tapi kali ni eqa hanya nak kongsikan restoren sushi yang berada di kuala Terengganu… Sebelum ni tercari-cari mana kedai sushi kat area kuala Terengganu, rupa2 nya kedainya tersorok sikit… tapi tak pe, sesiapa yang bermnat mesti akan cari juga kan…
Ni alamatnya…..


YES CORNER
LOT 3616,
TINGKAT BAWAH RUMAH KEDAI,
JALAN SULTAN ZAINAL ABIDIN,
20000 KUALA TERENGGANU.

Sebanar-benarnya eqa bukan la jenis yang reti makan sushi sangat pun, tapi teringin nak makan sebab bentuknya yang menarik dan yang penting makanan Jepun… haha…. Walaupun tak dapat pergi jepun, makan makanan dia pun jadi lah… boleh ke gitu…pe2 je la….


kami pergi berlima.... huhuuu... sedap eh kowg makan......
Apa yang eqa makan kat sana… satu jenis sushi je, Tori-Kara-age Temaki dan air mocca… huhuu… Mula-mula ingat tak kenyang la makan satu je, rasa nak beli lagi satu… tu la, bila tengok menu yang ada rasa semua nak makan kan….. tapi Alhamdulillah kenyang…. Ni mesti sebab makan makanan orang lain jugak…. Hahaa…. Rasa-rasa pe salahnye kan…. 

Bila datang makan hari tu tertinggal barang penting…. Nak tau pe…?? Huuuu…. My handphone kesayangan saya la, bila handphone tak de tak banyak la gambar yang boleh diambil… SEDIH2…. 
ok... layan gambar dulu la....

Tempura Maki RM 11.90

Tori-Kara-agi Temaki RM7.90    
Western Chicken Chop RM11.90
 
Sizzling Chicken Chop Special RM14.90

Sake Gunkan RM3.90

minuman pula.......
Mocca/ Cuppucino RM3.00

Lemon Asam Boi RM3.50

Tea O Lemon RM2.20

thanks juga pada kawan2 ku yang ajak pergi ke sini.... k.nurul eh... peminat sushi.... hehee....happy holiday untuk semua.... harap2 dapat buat sushi sendiri pula pas ni.... bye....




No comments:

Post a Comment