eqa

snow

Followers

Monday, January 21, 2013

Review 2: 16/1/2013- Dah sampai melaka..

Assalamualaikum....

tepat jam 6.30pagi bas pun sampai ke melaka central.... selalu sampai pun memang tyme macam ni....
pe lagi, message mak suruh ambil.... mak memang akan ambil eqa ye setiap kali balik melaka... ni yang eqa sayang mak ni.... hehee....

sementara tunggu mak, pergi dulu menunaikan kewajipan pada pencipta.... then, duduk la tunggu mak.... 

balik rumah..... kejut adik g sekolah... sebelum tu pergi makan dulu.... 

suka sangat buat muka gitu.....
adik eqa ni memang setiap pagi makan kat luar sebelum pergi sekolah....

kalau kat hostel makanan pagi cuma roti@ biskut@nestum+oat, air coklat.... bila balik rumah.... makan ni eh.....

roti canai+tea o panas...
cuti ni ternak lemak lagi la nampaknya.... penat je nak turun kan berat badan... kalau nak tau eqa dah berjaya menurunkan berat 1kg+++ tau... nampaknya makin naik la kalau tak jaga makan..... 

sudah menjadi lumrah makanan pagi kalau bukan roti canai, nasi lemak... memang sedap oooo..... rasa nak makan hari2.... 

*nak makan apa yang eqa suka cuti ni.... tapi nak kawal makan juga.... penat tau nak turun kan berat badan.....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget