eqa

snow

Followers

Monday, January 21, 2013

Review 1: 15/1/2013-Balik ke Melaka pukul 9.30 malam....

Assalamualaikum...


Huuuuray akhirnya eqa sampai juga ke Melaka bandar raya warisan dunia.... yaa.... planning dah dibuat kan.... adakah ianya akan menjadi kenyaataan??? kita tengok je la....

perjalanan dari kuala terengganu ke melaka memakan masa 8-9 jam.... bergantung pada bas apa yang kita naik la.... nak naik flight.... memang tak de la kan ke melaka.... so, naik bas je eh... lagi pun lagi jimat la.... tambang around RM43++... ikut jenis bas juga....
selalunya eqa naik bas s.p bumi je sebab sit dia besar dan selesa...  

yang tak sedapnya tyme balik kali ni, bas ni terlewat 1 jam..... ulang sekali lagi 1jam uoll... bukan 10 min.... ok... fine... dimaafkan sebab ada sebab yang munasabah....
sebab nye ada tangki bocor... apa yang bocor tak tau la.... mula-mula kami dibawa menggunakan 1 bas ni.... then, dia bawa kamu ke shah bandar dan tukar lagi 1 bas.... ok... ikutkan je la... janji sampaikan....

everything dah settle...... bila bas menghala keluar ke kuala terengganu, eqa pun mula la operasi menidurkan diri.... memang suka tidur ni, lagi2 balik malam kan... memang keja tido je.... dengan harapan bukak je mata bas dah sampai ke melaka... ok... beberapa kali juga la hampa sebab bas masih tak masuk melaka.... pe boleh buat.... sambung tido je la.....

sampai melaka pukul 6.30 pagi.... tak de la lambat sangat walaupun dah terlewat sejam kat kuala terengganu tu kan.... alhamdulillah.... sampai juga....


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget