eqa

snow

Followers

Tuesday, February 19, 2013

Program terkini dan menarik UMT....

Assalamualaikum...

terasa nak update pasal program yang bakal berlangsung di UMT minggu ni dan minggu depan....

Program pertama.....

Dialog PTJ bersama Mahasiswa.
20/2/13


Memandangkan UMT telah membuat banyak pembaharuan dari segi penjenamaan nama,penambahan banyunan dan bilik kuliah yang melibatkan pelajar.. ramai pelajar yang konfius bila nak pergi kuliah dan berurusan dengan pejabat.. jadi program ni diadakan bagi menjelaskan segala2nya.. Antara PTJ UTAMA yang terlibat ialah PUSAT PEMBANGUNAN HOLISTIK PELAJAR (yang menggantikan HEPA), PUSAT KEMUDAHAN PELAJAR DAN PENDAFTAR.
 Insyallah kalau ada kelapangan boleh la pergi....

Program ke dua
 wacana cinta rasul
21/2/13 (khamis)-DSM


Sesuai sangat la... aku kena tau juga sebab aku ni kan pelajar sains makanan... aku bernasib baik sebab masa dan hari program ni tak bertindih dengan kuliah aku... kuliah pukul 8-9 pagi... pukul 9pagi boleh terus pergi dewan... rasulullah... idola, pemimpin umat islam... kita kena la tahu pasal hidupnya kan... lagi satu... lecturer yang nak bagi ceramah tu lecturer yang mengajar kelas aku.. DR hayati mohd yusuf...hehee..... jangan lepas kan peluang....  semua orang boleh pergi....

Program ketiga....

kafe cinta, baju melayu bertemu baju kurung
23/2/13



Pada mula nya sebab utama aku nak pergi sebab ada... juara solehah 2011... Amie Sofia.... best tau dia bercakap... dah pernah dengar masa pergi program pembina dekat uiam hari tu... tengok je memo... cepat2 aku pergi daftar, tak nak tiket habis la kata kan... harap2 pengisiannya bagus la... insyallah... semuanya ilmu... cedok ilmu selagi mampu...


 Program keempat...

Pesta Buku UMT 2013..
24-28/3/2013



Program ni lama sikit.... Memandangkan semua pelajar UMT dah dapat kupun Bantuan Buku 1 Malaysia (BB1M) termasuklah aku... dapat  RM250.. Tahun lepas dapat RM200..  banyak la aktiviti jualan buku akan berlangsung..  Semua orang pakat beli buku la lepas ni... banyak juga la pengisian untuk program ni seperti pertandingan catur,shahiba,soduku,puisi, pengucapan awam dan banyak lagi..... boleh jumpa novelis seperti dhiya zafira,lynn dayana, hezzy azra,dyza ainun dan indah hairani... yang best lagi ada demo masakan dari chef Hanieliza... ni blog diaa... Chef hanieliza tapi macam x dapat tengok je.... ada kelas time tu... sedih2.... huhuuu... kalau allah izin kan... insyallah la....

Harap-harap semuanya berjalan dengan lancar.... 


No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget