eqa

snow

Followers

Monday, May 25, 2015

DIY HANTARAN KAHWIN TEMA PEACH DAN MERAH

Assalamualaikum..

Hari ni aku nak kongsikan hantaran yang pernah aku buat. Ni hantaran adik aku,simple je. Semua ni aku siapkan semasa aku praktikal kat alor setar, kedah. Jadinya kebanyakan barang aku beli kat sana la. Semua sekali ada 7 dulang hantaran dari pihak lelaki. Jom kita tengok gambar ye.


7 duulang hantaran

separang baju kurung, losyen dan bedak

Telekung

Sejadah

kek lapis dan kuih

kasut dan bag

Tafsir al-quran dan buku

sirih junjung

Untuk duit mas kahwin pun aku ada buat juga la.. beli kotak dan hias. senang je kan. 

mas kahwin
Nak tengok pengantin ke... 
kongsi 1 gambar je tau..huhuuu.. 
Selamat pengantin lama.. Masa aku buat entri ni adik ipar aku dah nak dapat baby dah pun.. hehee.. 
lama  betul. baru nak update blog. apa boleh buat.


Sekian...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget