eqa

snow

Followers

Friday, November 30, 2012

SAYA SUKA KALAU BANYAK ASSIGNMENT!!

ni tiime cuti sem ye.... muka boleh suka2 lagi....:)

ASSALAMUALAIKUM...

Rasa macam2 je nak luahkan kat sini... tapi x tau  nak mula dari mana.... adeh... macam2 la kan.. ok2... x pe... kita cerita sikit2 dula.... banyak lagi masa tuk bercerita... tapi 2 la.... takut x tertulis pulak sebab dah lupa.... padahah benda 2 memang menarik tuk diceritakan... insyallah... aq x kan lupa... 

ok.. nak mula dah,.... nak mula dengan apa ye... cerita pasal apa ni.... pasal kehidupan aq sebagai pelajar sains makanan? cerita pasal ular kat UMT?? Cerita pasal cik H***U yang aq baru tengok kat hp jiran aq... huhuuu... banyak lagi ni... ok2.... terus kan... 

Bismillahirrahmanirrahim......

Hari demi hari yang aku lalui kini penuh dengan cabaran, halangan,rintangan dan dugaan.... tapi aku yakin semua ni merupakan satu perjalanan yang akan mematangkan diri ini... satu latihan yang bakal membuatkan aku menjadi kuat, bak kata pensyarah aku la... hati kena kuat, walaupun luar nampak lembut, tapi hati mesti keras... haha.... betul ke... aq macam 2 ke..??? entah la.... bagi aku selagi bergelar pelajar, kita mesti tempuh je segala apa yang ada didepan kita... x perlu berpatah balik.... walaupun kadang2 rasa macam nak ulang kembali kehidupan ni... huhuuu.... dah tentu la mustahil... masa yang dah berlalu x kan dapat berpatah balik.... betul x, walaupun seminit.... masa pun akan terus kedepan saja.... n x kan berhenti... Ya ALLAH aq memohon supaya diberi kekuatan untuk aq menghabis kan degree ni... pada hakikat nye aq sangat la lemah.... tapi engkau masih memberi aq kekuatan ... aq masih dapat bertahan lagi... 

kenapa aq cerita benda2 ni ye....!!!!

sebenarnya... sem 5 ni sangat2 la buzy... nak tau kenapa...???
biasa la, student memang buzy pun....

 banyak betul assignment yag perlu disiapkan dan dihantar mengikut masa yang ditetapkan.... 

dalam masa yang sama, test2 menyusul..... aq sangat stress jadinye.... mana satu aq nak buat dulu... 

ok2..... update blog je la kan... kje x siap lagi ni.... 
sapa yang nak ambil sains makanan????? pikir betul2 sebelum ambil.....

haha... bukan nak menakutkan.... 

sebenarnye, kalau kita buat betul2, insyallah kita dapat menghabiskan segala perkara dengan jayanya.....

 nanti... mungkin aq akan ceritakan apa subjek2 yang aq ambil ye.... sangat menarik... 

ok la... cerita sikit2 je kan... nanti sambung lagi.... ok.... salam....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget