eqa

snow

Followers

Saturday, April 20, 2013

NAMA PUN PELAJAR, MEMANG MACAM NI.... SABAR JE LA.....


Assalamualaikum….

Apa khabar kepada sesiapa yang membaca tu….
 Harap2 semua berada dalam keadaan baik dan dirahmati allah selalu….
 Kalau rasa nak demam, selsema, batuk.. cpat2 jumpa dr ye… nanti melarat pula… 
dah seminggu pun balik Terengganu ni.. balik2 je sini, kena pula demam n selsema… jumpa dr yang Handsome kat PUSAT KESIHATAN UNIVERSITI baru baik... kih2.... tipu la tu... sihat sebab makan ubat la awak... dr bagi ubat selsema dengan demam dan bagi pula vitamin C... HAAAA... memang sihat la... alhamdulillah....

kehidupan aku kat sini agak complicated la juga Sejak kebelakangan ni... aikkkkk.... bukan sebelum ni pun sama ke???  huhuuu.... lebih kurang la... tapi kali ni tambah pula commitment dengan final year projek ku.... projek kesayangan ku.... kalau tak siapkan alamat tak graduat la... nauzubillah... minta dijauhkan.... sebenarnya aku baru melepasi hari-hari yang kritikal…..hahaa… kritikal sebab apa ye???sebabnya.... aku kena siapkan 5 lab report mggu lepas.. banyak tak..??? mesti korang cakap sikit kan.... nak lagi banyak.. ok... ada test subjek processing lagi, meeting dengan supervisor FYP lagi.. tu pun aku rasa cukup banyak... nak tambah lagi... ok... test English Occupational Purpose.... agak2 ada lagi yang terlepas pandang... ok... abaikan....

minggu lepas kan aku kena jumpa supervisor..... huray.... memang aku suka kalau g jumpa SV ni.... hahaa... suka la sangat... ehhh... memang suka la.... kalau tak sapa lagi yang nak tolong aku, bagi pendapat bagai.... susun ayat, betul2 kan ayat aku yang grammer entah betul ke salah.... hahaa.... 

sebelum cuti memang sv dah suruh wat kerja apa yang patut... tak yah la g tau kne wat apa.... bukan faham pun.... 

dengan selambanya... aku ingat balik cuti minggu pertama memang tak de perjumpaan dengan supervisor.... TAPIIIIIII.... Nasib tak menyebelahi aku.... 
kawan aku g tau, kata malam ni jumpa supervisor....
WHATTTTT........!!!!! HUHUUUU...

tak siap lagi la method yang sv suruh buat tu.... apa nak buat ni.... malam ni kot.... ok.... sempat lagi balik kuliah terus mengadap laptop... tak toleh kiri kanan dah..... focus2.... nak bli makanan pn tak jadi tau.... taip punya taip...... dapat message dari member..... 
"meeting malam ni tunda malam esok"....... huhuuuuu.....
YA ALLAH.... penyelamat.... alhamdulillah....

bangun dari kerusi, g buat apa yang patut n turun bawah beli makanan.... lapo nye......kih2... tinggalkan dulu kerusi , meja....
maksudnya aku ada lagi satu malam la nak menyiapkan dan memahami method FYP aku tu..... 
malam tak tidur sampai ke pagi.... siapkan lab report dulu... then, baru buka FYP.... huhuuu..... mata macam panda, kepala dah pening2 lalat.... aku tak kisah... asalkan keja siap..... akhirnya report siap... FYP pun walaupun tak complete lagi tapi ada juga la hasilnya.... 

lepas subuh tidur sejam sebelum bangun g kelas.... perhhhhhh...... 
ada lab wat burger laaaa....
nasib baik best...
kalau tak alamat aku tido dalam kelas la kan...

malamnya g jumpa SV.... allah permudahkan segalanya..... nasib baik tak kena marah..... huhuuuuu....

lega sehhhh.....

balik blik sambung tido... hahaaa... boleh pula....

minggu ni apa yang akan blaku pula eh..... erm..... tabahkan hati, sabar banyak2.... harap2 allah permudahkan segalanya....
 sebenarnya aku tengah selak2, menghafal perkataan jepun....
minggu depan ada test bahasa jepun...

banyaknye perkataan kena hafal.... doakan saya ye....

kalau masuk bilik aku mesti jumpa benda ni..... jum baca adik2.....
cantik tak tulisan tu..... tu la tulisan jepun.... kalau orang jepun ni tengok mesti die kata tak cantik la, tulisan macam budak2... ye la... kami belajar pun macam budak tadika belajar... macam belajar A, B, C.... KIH2.....
 eh.. panjang pula entry ni... sebenarnya nak bagi resepi popiah nestum yang aku buat cuti hari tu....
 entry lain la pula.... 
 okkkk.....

sayoonara........:)



No comments:

Post a Comment